FAQ
AKO SI VYBRAŤ PRODUKT?
Na Babytrend.sk môžete vyhľadávať kočíky, autosedačky a iné produkty pre potreby detí od narodenia až do vyššieho veku, podľa viacerých kritérií. Všetky produkty sú prehľadne usporiadané podľa typu (kočíky, autosedačky, detský nábytok, starostlivosť, textil, hračky a detské oblečenie). Zvolenú kategóriu je možné ďalej podrobnejšie filtrovať, pre zobrazenie tých produktov, ktoré čo najviac vystihujú potreby Vás a Vášho dieťatka.
AKO VLOŽIŤ TOVAR DO KOŠÍKA?
Ak ste našli vyhovujúci produkt, postačuje vybrať farbu a vložiť tovar do košíka. Následne sa Vám zobrazí košík aj s tovarom, ktorý ste si vybrali. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojní.
AKO DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU?
Na odoslanie objednávky je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, telefonický kontakt a adresu dodania. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby, zaškrtnete súhlas s obchodnými podmienkami a stlačíte tlačidlo Dokončiť nákup.
Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na Babytrend.sk prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.
AKO VIEM, ŽE STE MOJU OBJEDNÁVKU PRIJALI?
Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email ("Potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás (e-mailom [email protected] alebo telefonicky +421 232 115 475 v pracovné dni od 9:00 do 17:00).
V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile: Môj účet - Moje objednávky.
MÔŽE BYŤ MOJA OBJEDNÁVKA ROZDELENÁ? RESP. ČO JE TO ROZDELENÁ OBJEDNÁVKA?
Za doručenie jednej objednávky budete platiť vždy iba jedenkrát, bez ohľadu na to, či bude Vaša objednávka rozdelená (napr. z dôvodu nepredvídanej nedostupnosti tovaru, štýlu produktov a pod.). Zároveň aj Vy, ako náš zákazník máte jedinečnú možnosť preposlať produkty z jednej objednávky na rôzne doručovacie adresy.
KOĽKO POTVRDZUJÚCICH E-MAILOV O MOJEJ OBJEDNÁVKE DOSTANEM?
O prijatí, spracovaní a odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať dvoma potvrdzujúcimi e-mailami.
1. e-mail „Potvrdenie objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručený okamžite po prijatí objednávky. Je potvrdením, že sme Vašu objednávku prijali a budeme sa jej bezodkladne venovať.
2. e-mail „Vybavenie objednávky číslo #“
- Ak ste si zvolili doručenie kuriérom GLS, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar expedovaný – teda odovzdaný do rúk kuriérskej služby. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.
- Ak ste si zvolili osobný odber, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar pripravený na osobný odber. Tovar bude dostupný na vyzdvihnutie u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. Vaša objednávka Vás bude u nás čakať nasledujúce 4 pracovné dni. V prípade potreby si môžete dohodnúť so zákazníckym centrom dlhšiu lehotu na prevzatie zásielky. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.
- Telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- E-mailom na [email protected]
AKO DLHO TRVÁ VYBAVENIE OBJEDNÁVKY?
Vašu objednávku na Babytrend.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. Aktuálnu dostupnosť konkrétnych produktov zistíte pri výbere tovaru v jeho detaile - systém Vám automaticky vypíše do koľko dní, resp. hodín Váš tovar budeme expedovať. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov.
AKO STORNOVAŤ OBJEDNÁVKU?
Ak ste si rozmysleli svoj nákup na Babytrend.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O želaní stornovať objednávku nás môžete informovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- e-mailom na [email protected]
AKÝ JE PRIAMY KONTAKT NA ZÁKAZNÍCKE CENTRUM?
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky na Babytrend.sk, prípadne chcete nahlásiť zmenu dodacej adresy, môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre, ktoré je otvorené každý pracovný deň od 9:00 do 17:00.
- +421 232 115 475
- Kontaktovať nás môžete aj e-mailom na [email protected].
AKÉ SÚ VÝHODY REGISTRÁCIE?
Na Babytrend.sk môžete nakupovať aj bez registrácie, tým však prídete o výhody registrovaného člena. Registrácia Vám zaberie iba pár sekúnd, no získate nasledujúce výhody:
Sledovanie stavu objednávky – po zrealizovaní objednávky môžete sledovať priebeh jej spracovania aj online, priamo vo Vašom profile. Pri každej objednávke sa zobrazuje jej číslo, stav ako aj všetky objednané položky. Tieto informácie sú užitočné hlavne v prípade, ak napríklad omylom vymažete potvrdzujúce emaily o vašej objednávke.
História objednávok – vo Vašom profile sa budú ukladať všetky už zrealizované objednávky a môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť.
Zjednodušenie nákupu – pri opakovanom nákupe nebudete musieť viackrát vypĺňať doručovacie údaje a tým sa Váš nákup urýchli. Tieto údaje môžete kedykoľvek upraviť.
Zľavy a novinky - ako registrovaný zákazník môžete byť e-mailom informovaný o našich súčasných i pripravovaných cenových akciách. Dozviete sa ako prvý o ponuke vybraných noviniek a výhodných uvádzacích cenách.
ČO MÁM ROBIŤ, AK SOM ZABUDOL SVOJE MENO ALEBO HESLO?
Ak ste zabudli prístupové údaje k Vášmu profilu, môžete si ich obratom vygenerovať pomocou registrovanej emailovej adresy TU. Napíšte Vašu emailovú adresu do políčka a zašleme Vám email s inštrukciami.
AKÉ DRUHY PLATBY AKCEPTUJETE?
Vašu objednávku môžete uhradiť viacerými spôsobmi, či už vopred alebo až pri prevzatí tovaru.
2952098059/0200 VUB Banka (IBAN SK80 0200 0000 0029 5209 8059)
2920709142/1100 Tatra Banka (IBAN SK09 1100 0000 0029 2070 9142)
V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov. Dobierka – kuriérom Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti. Platobné karty ani darčekové či zľavové kupóny neprijíma. Hotovosť / Platba kartou - osobný odber Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť aj priamo u nás na adrese: Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. Pri osobnom odbere môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť počas nasledujúcich 4 pracovných dní od zaslania informatívneho e-mail o pripravení tovaru k osobnému odberu. Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek. K dispozícii parkovanie pri budove zdarma!
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
- Telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- E-mailom na [email protected]
MÔŽEM PLATIŤ KURIÉROVI AJ KARTOU?
Vo väčšine prípadov je možné kuriérovi platiť aj platobnou kartou. Môže sa však stať, že kuriér nemusí mať terminál funkčný, alebo v období akým sú Vianoce a rozvozu sa venujú aj posily kuriérskych služieb, nemusí byť každý kuriér vybavený terminálom a prijme len hotovosť.
AKÉ SPÔSOBY DORUČENIA VYUŽÍVATE?
Kuriérska služba GLS a SPS
- Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS a SPS.
- O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
- Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.
Osobný odber
- Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava.
- Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.
- Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností počas nasledujúcich 4 pracovných dní! Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:
-
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected]
- K dispozícii parkovanie pri budove zdarma! Showroom sa nacháda v zadnej časti budovy, pre vstup do areálu je potrebné volať zákaznícky servis, aby Vám otvoril rampu.
NA AKÚ ADRESU VIETE TOVAR DORUČIŤ?
Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.
CHCEM ZMENIŤ ADRESU DODANIA OBJEDNÁVKY. ČO MÁM ROBIŤ?
Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?
Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte email na [email protected] a my Vám radi odpovieme.
MOJA ZÁSIELKA BOLA EXPEDOVANÁ, NO STÁLE NEDORAZILA – ČO TERAZ?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO AK SA MI NEPODARILO PREVZIAŤ MOJU ZÁSIELKU?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne e-mailom.
Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
JE MOŽNÉ VYZDVIHNÚŤ TOVAR AJ OSOBNE?
Áno, je to možné. Osobný odber v Bratislave si môžete zvoliť v objednávkovom procese v časti 2. Platba a Doprava. Keď bude Vaša zásielka pripravená, pošleme Vám potvrdzujúci email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. K dispozícii parkovanie pri budove zdarma! Showroom sa nacháda v zadnej časti budovy, pre vstup do areálu je potrebné volať zákaznícky servis, aby Vám otvoril rampu.
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VYMENIŤ TOVAR?
Ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, je potrebné ho vrátiť a následne si vystaviť novú objednávku cez webovú stránku.
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR?
Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavil známky vonkajšieho používania.
Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom služby Online vrátenie.
Postup vrátenia tovaru:
- 1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
- 2. Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.
- 3. Zadáte číslo bankového účtu.
- 4. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k vráteniu tovaru.
- 5. Vytlačený sprievodný list odporúčame zabaliť spolu s nežiadúcim tovarom a poslať na adresu:
United Fashion Group s.r.o.,
Sliačska 1/D,
831 02 Bratislava.
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.
Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online vrátenie.
Nevyhovujúci tovar je možné priniesť do nášho showroomu na adrese Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava aj osobne, spolu s vytlačeným sprievodným listom, faktúrou s číslom žiadosti, resp. akýmkoľvek iným písomným prejavom o odstúpení od zmluvy.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?
Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom našej služby Online vrátenie.
Postup reklamácie tovaru:
- 1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Reklamácia.
- 2. Označíte produkty, ktoré si želáte reklamovať a uvediete dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, prípadne fotodokumentáciu vady.
- 3. Zadáte číslo bankového účtu.
- 4. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k reklamácii.
- 5. Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu s vytlačeným sprievodným listom na adresu:
Sliačska 1/D,
831 02 Bratislava.
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.
AKO JE TO S PLATBAMI PRI VÝMENE A VRÁTENÍ TOVARU?
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašlame čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU?
Všetok tovar zakúpený na Babytrend.sk, s ktorým nie ste spokojní nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.
NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, S KTORÝM NIE SOM SPOKOJNÝ?
Produkty, ktoré si želáte vrátiť zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Na vrátenie tovaru môžete využiť našu službu Online vrátenie. Pre rýchle a jednoznačné identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s priloženým sprievodným listom vygenerovaným na základe online požiadavky.
ČO ROBIŤ, AK MI BOL DORUČENÝ NESPRÁVNY TOVAR ALEBO CHÝBA NIEKTORÁ POLOŽKA?
V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
AKO ZÍSKAŤ DARČEKOVÝ ALEBO ZĽAVOVÝ KUPÓN?
Darčekové poukážky si môžete zakúpiť priamo na našich stránkach v kategórii Darčekové poukážky. Darčekové alebo zľavové poukážky zasielame našim zákazníkom aj počas rôznych marketingových akcií napríklad prostredníctvom nášho Spravodaja/Newslettera. Ak chcete dostávať informácie o prebiehajúcich akciách a zľavách priamo do Vášho emailu, postačuje zaregistrovať sa na odber noviniek. Hneď, ako bude spustená nová akcia, zašleme všetky podrobnosti priamo do Vašej schránky.
AKO POUŽIŤ DARČEKOVÝ ALEBO ZĽAVOVÝ KUPÓN?
Ak máte zľavový alebo darčekový kupón, môžete ho uplatniť priamo v objednávkovom procese. Kód kupónu je potrebné zadať do políčka, ktoré sa nachádza pod zoznamom objednaného tovaru vo Vašom košíku. Po potvrdení kupónu sa celková suma zníži o hodnotu kupónu a následne dokončite nákup. Ak sa vám nedarí vložiť platný kód kupónu do určeného políčka, kontaktujte nás:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].