POŠTOVNÉ ZADARMO pri nákupe nad 99 €

Vrátenie tovaru

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Dá sa tovar vymeniť?
Ako je to s platbami pri vrátení tovaru?
Aká je lehota na vrátenie tovaru?
Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?
Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?
Reklamácia tovaru


ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia. 
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavil známky vonkajšieho používania. 

 

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom služby Online vrátenie.

Postup vrátenia tovaru:

    1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
    2. Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.
    3. Zadáte číslo bankového účtu.
    4. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k vráteniu tovaru.
    5. Vytlačený sprievodný list odporúčame zabaliť spolu s nežiadúcim tovarom a poslať na adresu:

United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava

 

Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.

Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU– takúto zásielku nie je možné prijať.

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online vrátenie.

Nevyhovujúci tovar je možné priniesť do nášho showroomu na adrese Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava aj osobne, spolu s vytlačeným sprievodným listom, faktúrou s číslom žiadosti, resp. akýmkoľvek iným písomným prejavom o odstúpení od zmluvy.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na [email protected].

 

DÁ SA TOVAR VYMENIŤ?

Výmena tovaru je možná len formou samostatného vrátenia nevyhovujúceho tovaru a objednania si tovaru v novej objednávke cez webovú stránku.

 

AKO JE TO S PLATBAMI PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Peňažné prostriedky za vrátený tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?

Všetok tovar zakúpený na Babytrend.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia. 


NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, S KTORÝM NIE SOM SPOKOJNÝ?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Na vrátenie tovaru môžete využiť našu službu Online vrátenie. Pre rýchle a jednoznačné identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s priloženým sprievodným listom vygenerovaným na základe online požiadavky.


ČO ROBIŤ, AK MI BOL DORUČENÝ NESPRÁVNY TOVAR, ALEBO CHÝBA NIEKTORÁ POLOŽKA?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na [email protected].

 

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.


REAKLAMÁCIA TOVARU

Na tovar zakúpený na Babytrend.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.

 

Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom našej služby Online vrátenie.

Postup reklamácie tovaru:

    1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Reklamácia.
    2. Označíte produkty, ktoré si želáte reklamovať a uvediete dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, prípadne fotodokumentáciu vady.
    3. Zadáte číslo bankového účtu.
    4. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k reklamácii.
    5. Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu s vytlačeným sprievodným listom na adresu:

United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava

Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.

Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.