Doprava
Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?
Aké spôsoby doručenia využívate?
Na akú adresu viete tovar doručiť?
Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?
Posielate zásielky aj mimo Slovenska?
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?
Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?
Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?
Pri objednávke nad 99 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZADARMO. Uvedené sa nevzťahuje na objednávku a doručenie tovaru z kategórie – Detský nábytok (konkrétne: detské postele, komody a skrine, detské izby).
Pri objednávke pod 99 € je účtované prepravné 3,29 €.
Poplatok za platbu na dobierku (kuriérovi pri doručení zásielky) je 1,50 €.
Aké spôsoby doručenia využívate?
Kuriérska služba GLS
- Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
- O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
- Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.
Osobný odber
- Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava.
- Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.
- Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností počas nasledujúcich 4 pracovných dní! Ak tento termín nestíhate, prosím, kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:
-
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 10:30-12:00, 12:30-17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
- K dispozícii parkovanie pri budove zadarmo!
Na akú adresu viete tovar doručiť?
Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00-17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania. Kuriérska služba poskytuje aj uloženie balíka v parcelshopoch (výdajné miesta u zazmluvnených prevádzok).
Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?
Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Posielate zásielky aj mimo Slovenska?
Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte e-mail na [email protected] a my Vám radi odpovieme. Pre objednávku do Českej republiky navštívne www.babytrend.cz.
Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím, kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, kuriérska služba Vám zanechá odkaz.
Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť a dohodnúť si náhradný termín na doručenie alebo presmerovanie do parcelshopu. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 475 (pondelok-piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?
Tovar je možné nech si doručiť na konkrétnu adresu, alebo si ho osobne vyzdvihnúť na výdajnom mieste zvoleného prepravcu. Osobný odber v našich firemných priestoroch nie je možný.